Dotační sektor

Konverze 12 % a 5,37 milionu Kč hrubý zisk za poslední 3 měsíce!

Cíl Spolupráce

Začátek spolupráce – začátek roku 2024 s jasným cílem: navrhnout a realizovat výkonnostní marketingovou strategii pro akvizici B2C leadů (majitelů nemovitostí se zájmem o dotace) s důrazem na maximální efektivitu a kvalitu leadů. Zadání bylo jednoduché: snížit cenu za lead oproti výsledkům předchozí agentury – a to bez ztráty kvality, ideálně ji ještě zvýšit. Cílem bylo dostat se na 200+ leadů měsíčně. V tu chvíli jsme ale ještě netušili, jaký zásadní problém brzy odhalíme.

Strategie

Po úvodní analýze jsme postavili kompletní funnel s jasnou nabídkou, silným CTA a jednoduchým vysvětlením výhod dotací. Otestovali jsme desítky vizuálů a sdělení – nejlépe fungovala konkrétní úspora a důraz na jednoduchost bez zbytečné administrativy. Úspěšné kreativy jsme škálovali, doplnili o videa, nasadili remarketing, propojili formuláře s CRM a nastavili automatizace. Kampaň jsme průběžně optimalizovali na základě dat pro co nejnižší CPL a vyšší konverznost. Funkční kreativy jsme dále rozšířili do video recenzí a edukačních videí, které přinesly prémiové výsledky.

Největší výzva

Dotace jsou vysoce konkurenční trh. Každá firma má stejné podmínky. Zároveň v dotacích panuje přirozená nedůvěra. Proces vyřízení působí složitě, zdlouhavě a lidé se bojí skrytých podmínek. Klíčové bylo komunikovat srozumitelně, lidsky a důvěryhodně. Vyhodnotili jsme, že půjdeme cestou jednoho klíčového marketingového kanálu. Všechno šlo podle plánu – až do chvíle, kdy firma narazila na své kapacitní limity. Nasadili jsme režim expanze: zvýšili jsme kvalitu leadů a zároveň zajistili nábor dalších 4 zaměstnanců. Bez těchto posil by firma nemohla růst a uvízla by na místě.

Výsledek

Výsledky se neustále zlepšují, výrazně k tomu přispívá i optimalizace přes Facebook Conversion API. Jen za období 3.–5. měsíce kampaně jsme vygenerovali 622 leadů s průměrnou cenou 260 Kč/lead. Díky konverzní míře přes 12 % z nich vzešlo 74 podepsaných klientů. Průměrná délka obchodního cyklu byla 14 dní. Tyto zakázky přinesly klientovi hrubý zisk 5,37 milionu Kč. Výsledkem je poměr investice k zisku 1:33! Kampaň se zařadila mezi mimořádně úspěšné a výrazně posunula firmu DotaceGo tam, kde je dnes.

A co říká na spolupráci klient?

Recenze na Metu (Facebook)
Video recenze
Na video recenzi od tohoto klienta pracujeme.
Zveřejníme ji brzy.

Nedokážeme pomoci každé firmě.

Ale dokážeme to zjistit
na bezplatné konzultaci.

Za 45 minut víme, co vám dokážeme přinést
a kde jsou limity vašeho marketingu.

Chci konzultaci

*Před konzultací vás kontaktujeme telefonicky
pro úvodní info a úsporu času oběma stranám.

Ukázka kreativ
No items found.
Extra grafická ukázka
No items found.

Jestli dokážeme
pomoci i Vám?

Zanechte nám kontakt, zavoláme vám na 10 minut,
a uvidíme, jestli jsme ti praví.

Vyplňte formulář pravdivě, prosím.
Kontaktujeme Vás do 14 hodin od vyplnění.

Správné číslo
Vaše zpráva byla úspěšně odeslána!
Ups, zpráva se neodeslala, zkuste to prosím znovu.
Další ukázky spolupráce
z jiných sektorů.

Přinesli jsme už přes 21 000 leadů pro naše klienty.

Další reference