Začátek spolupráce – začátek roku 2024 s jasným cílem: navrhnout a realizovat výkonnostní marketingovou strategii pro akvizici B2C leadů (majitelů nemovitostí se zájmem o dotace) s důrazem na maximální efektivitu a kvalitu leadů. Zadání bylo jednoduché: snížit cenu za lead oproti výsledkům předchozí agentury – a to bez ztráty kvality, ideálně ji ještě zvýšit. Cílem bylo dostat se na 200+ leadů měsíčně. V tu chvíli jsme ale ještě netušili, jaký zásadní problém brzy odhalíme.
Po úvodní analýze jsme postavili kompletní funnel s jasnou nabídkou, silným CTA a jednoduchým vysvětlením výhod dotací. Otestovali jsme desítky vizuálů a sdělení – nejlépe fungovala konkrétní úspora a důraz na jednoduchost bez zbytečné administrativy. Úspěšné kreativy jsme škálovali, doplnili o videa, nasadili remarketing, propojili formuláře s CRM a nastavili automatizace. Kampaň jsme průběžně optimalizovali na základě dat pro co nejnižší CPL a vyšší konverznost. Funkční kreativy jsme dále rozšířili do video recenzí a edukačních videí, které přinesly prémiové výsledky.
Dotace jsou vysoce konkurenční trh. Každá firma má stejné podmínky. Zároveň v dotacích panuje přirozená nedůvěra. Proces vyřízení působí složitě, zdlouhavě a lidé se bojí skrytých podmínek. Klíčové bylo komunikovat srozumitelně, lidsky a důvěryhodně. Vyhodnotili jsme, že půjdeme cestou jednoho klíčového marketingového kanálu. Všechno šlo podle plánu – až do chvíle, kdy firma narazila na své kapacitní limity. Nasadili jsme režim expanze: zvýšili jsme kvalitu leadů a zároveň zajistili nábor dalších 4 zaměstnanců. Bez těchto posil by firma nemohla růst a uvízla by na místě.
Výsledky se neustále zlepšují, výrazně k tomu přispívá i optimalizace přes Facebook Conversion API. Jen za období 3.–5. měsíce kampaně jsme vygenerovali 622 leadů s průměrnou cenou 260 Kč/lead. Díky konverzní míře přes 12 % z nich vzešlo 74 podepsaných klientů. Průměrná délka obchodního cyklu byla 14 dní. Tyto zakázky přinesly klientovi hrubý zisk 5,37 milionu Kč. Výsledkem je poměr investice k zisku 1:33! Kampaň se zařadila mezi mimořádně úspěšné a výrazně posunula firmu DotaceGo tam, kde je dnes.
Za 45 minut víme, co vám dokážeme přinést
a kde jsou limity vašeho marketingu.
*Před konzultací vás kontaktujeme telefonicky
pro úvodní info a úsporu času oběma stranám.
Vyplňte formulář pravdivě, prosím.
Kontaktujeme Vás do 14 hodin od vyplnění.
Přinesli jsme už přes 21 000 leadů pro naše klienty.