Klientův postoj a zkušenosti mluvily jasně: „Co ode mě potřebujete ke spuštění? Dám vám 3 měsíce na test. Buď se rozloučíme, nebo to rozjedeme naplno. Překvapte mě!“ Jinými slovy – očekával minimálně 70 leadů měsíčně, které bude možné uzavřít. Kvalitu si uměli interně vyhodnotit, mají k tomu zkušenosti i predikovatelné metriky. Cílem bylo vybudovat efektivní online akviziční kanál, který přivede kvalifikované poptávky na interim management od firem z celého Česka. Hlavní kvalifikace = obrat 30+ milionů Kč.
Spojili jsme přímou akvizici s obsahovým marketingem. Vytvořili jsme výkonnostní funnel na míru a silný lead magnet zaměřený na nejčastější bolestivé body firem a manažerů. Kampaně i landing page jsme nastavili tak, aby působily jako odborný a důvěryhodný zdroj - ne jako klasická reklama. Lead magnet mířil přesně tam, kam měl, a otevřel nám dveře k majitelům firem. Díky tomu jsme získali přístup k reálným problémům a poptávkám po pomoci. Naším cílem bylo vytvořit prostor pro otevřenou analýzu firmy – což není samozřejmost, protože jde o citlivé informace, které většina firem jen tak dobrovolně nesdílí.
Mnoho firem má problémy a řízení společnosti pro ně může být výzvou. Ale který majitel si to přizná? Ego bylo naším největším soupeřem. Potřebovali jsme se dostat majitelům do hlavy, narušit jejich myšlení a přimět je zanechat kontakt a být ochotní otevřeně mluvit o možné pomoci. Jak se nám to povedlo?
Během 3 měsíců jsme vygenerovali celkem 464 leadů - z toho 256 akvizičních a 208 z lead magnetu (ty nadále aktivně zahříváme prostřednictvím e-mailové sekvence). Z 256 akvizičních leadů je aktuálně 75 potvrzeno obchodním týmem jako kvalifikované a dalších 125 je ve fázi otevřené komunikace. Úspěšně proběhlo 28 analýz, přičemž klient dlouhodobě dosahuje úspěšnosti kolem 70 %. Vzhledem k 3 měsíčnímu obchodnímu cyklu očekáváme výsledek 15-30 uzavřených klientů. V tuto chvíli jsou již podepsáni první 2 klienti. Návratnost kampaně se bude pohybovat v rozmezí 1:12 až 1:20 - finální čísla budeme znát v průběhu následujících měsíců.
Za 45 minut víme, co vám dokážeme přinést
a kde jsou limity vašeho marketingu.
*Před konzultací vás kontaktujeme telefonicky
pro úvodní info a úsporu času oběma stranám.
Vyplňte formulář pravdivě, prosím.
Kontaktujeme Vás do 14 hodin od vyplnění.
Přinesli jsme už přes 21 000 leadů pro naše klienty.